Generel hjælp

Nedenfor kan du få svar på stort set alle spørgsmål om Dining Week

Kan jeg refundere, bytte eller ændre mine købte billetter?
Nej, i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan altså ikke få pengene retur eller ændre dine billetter. Ved ændringer forstås f.eks. ændring af dag eller tidspunkt. Billetterne kan sagtens overleveres til andre.

Ekstra service: Refundering frem til 31. Januar
I perioden den 20.-31. jan. 2017 er det muligt at refundere Dining Week 2017 ordren fraregnet billetgebyrer og betalingskortgebyr. Efter 31. jan. 2017 kan ordren ikke længere refunderes. Dette sker via et link i din ordre mail og herefter overføres beløbet, fratrykket gebyrer, automatisk til din konto.

Du skal ikke kontakte os for denne service, men bare bruge linket i mailen.

Jeg har ikke modtaget mine købte billetter på email
Tjek dit spamfilter eller få dine billetter gensendt her: madbillet.dk/show/gensend

Er der gebyrer ved køb af billetter?
Ja, der tages 25 kr. i gebyr pr. billet. Derudover er der kortgebyr ved betaling af billetter - afhængigt af dit betalingskort. Du kan se de gældende gebyrer på madbillets hjemmeside [her].(http://madbillet.dk/show/betingelser)

Kan I udskrive eller fremsende billetterne for mig?
Nej, det kan vi desværre ikke.

Kan man nøjes med at fremvise billetter på sin telefon/iPad?
Ja, under Dining Week 2017 kan billetter nu fremvises på telefon, iPad osv. og skal ikke nødvendigvis medbringes i print.

Hvordan bestiller vi, hvis vi er flere, der gerne vil sidde sammen?
Ønsker du for eksempel at sidde sammen med venner eller familie SKAL billetterne bestilles samlet i en ordre. Billetterne kan ikke ændres efter køb, og vi kan ikke tilføje ekstra billetter til en eksisterende ordre.

Hvor mange billetter kan jeg købe? Du kan købe så mange billetter du vil, så længe at restauranten har pladser til det.

Jeg har allerede billetter og vil gerne have en eller flere ekstra gæster med?
Det kan desværre ikke lade sig gøre at tilføje flere gæster til din bestilling.

Kan restauranternes menuer ændres?
Menuen er fastlagt, og der kan ikke foretages ændringer. Vi kan desværre ikke lave specielle menuer til allergikere eller kræsne munde. Og så håber vi på, at vi med et bredt udbud af restauranter kan tilbyde en lækker menu, der passer netop dine smagsløg. Restauranterne kan ved leverandørsvigt og lignende være nødt til at skifte enkelte råvarer ud i menuen. Bemærk at enkelte restauranter udbyder vegetarmenuer. Dette skal bestilles, når du køber billetterne.

Hvilke tidspunkter kan man spise på?
Restauranterne bestemmer selv deres tidspunkter. Du kan se tidspunkterne ved at søge under den restaurant, du gerne vil besøge. BEMÆRK at du har bordet i et begrænset tidsrum. Det kan variere fra restaurant til restaurant, men alle kører typisk med flere "seats" på en aften, så der kan komme flere gæster og få en Dining Week-oplevelse.

Skal børn købe billet?
Ja, alle der skal spise med og bruge en stol i restauranterne - voksen som barn - skal købe billet.

Hvad er inkluderet i billetten?
Billetten gælder for en tre-retters menu inklusiv S. Pellegrino-mineralvand (750 ml. pr. to personer). Enkelte restauranter serverer mere end tre retter. Her er retterne typisk mindre retter, der tilsammen udgør et helt måltid.

Hvordan foregår billetsalget?
Alt salg af billetter foregår via denne hjemmeside. Du kan ikke købe billetter på andre måder.
På grund af den store efterspørgsel skal du skrives op i kø for at købe billet, hvis du ønsker at være blandt de første, der køber billet. Når køen er afviklet, kan alle købe billetter.

Er der billetter nok til alle?
Der er mange billetter. Det er dog ikke en garanti for, at der er billetter til alle. Vi kan desværre ikke garantere, at alle restauranter er klar til at sætte billetter til salg den 16. januar, eller at din favoritrestaurant ikke er udsolgt. Der kan hele tiden komme flere billetter til salg - og eventuelt flere deltagende restauranter.