Billetsalg

Alt billetsalg til Dining Week, Cocktail Week og Tivoli Dining Week foregår online på www.diningweek.dk.

Restauranterne og deres menuer bliver offentliggjort den 4. januar 2018 på www.dinngweek.dk.

Det officielle billetsalg åbner den 15. januar - men vi åbner for billetkøen i løbet af uge 1 - 2018.

Vil du være blandt de første til at få besked, når billetkøen åbner - kan du skrive dig op til madbillets nyhedsbrev eller holde dig opdateret på vores Facebook side.

Når du har skrevet dig op i billetkøen, modtager du en mail som giver dig særlig adgang til at købe billetter før vi åbner op for det officielle billetsalg.

Når du får adgang kan du købe billetter til både Tivoli Dining Week, Dining Week og Cocktail Week og du kan købe så mange billetter du ønsker til hver festival. Vi kan dog ikke garantere billetter til bestemte restauranter eller at din favoritrestaurant ikke er udsolgt.

Billetter til Dining Week koster 215 kr. + 25 kr. i billetgebyr pr. person for for en tre-retters menu inkl. S. Pellegrino-mineralvand (en flaske à 750 ml. pr. 2 pers.).

Billetter til Tivoli Dining Week koster 215 kr. + 25 kr. i billetgebyr pr. person for en mangfoldige madoplevelser med helt særlige menuer, som du kan nyde midt i den vinterpyntede have. Se Tivoli Dining Week menuerne på Tivoli.dk. Entrébilletten til Tivoli kan du tilkøbe for kun 60 kr i Tivoli Dining Week perioden. Har du årskort til Tivoli fravælges entrébilletten blot når du køber dine billetter.

Billetter til Cocktail Week koster 100 kr. + 10 kr. i billetgebyr pr. person for to cocktails. Læs mere om hvilke barer der deltager samt hvilke cocktails de serverer på Cocktail-Week.dk.

Spørgsmål og svar til billetkøen

Hvad er Dining Weeks billetkø?
Vi har oplevet, at interessen for billetter til Dining Week er så overvældende, at vores servere gik ned. Derfor har vi oprettet en kø til billetkøberne for at gøre det nemmere og mere behageligt at købe billetter.

Hvornår åbner opskrivningen til køen?
Køen vil blive åbnet på vores hjemmeside på et ukendt tidspunkt i starten af januar 2018. Vi offentliggøre, tidspunktet på vores hjemmeside, Facebookside og i Madbillets nyhedsbrev. I Madbillets nyhedsbrev får du besked, når køen åbner. Det er altså ikke en plads i køen, men bare et nyhedsbrev du skriver dig op til.

Hvorfor er tidspunktet for åbning af køen ukendt?
Det er ganske enkelt for at undgå, at vores systemer går ned.

Hvad betyder det at blive skrevet op i billetkøen?
Når du skriver dig op i køen, får du tildelt et tidspunkt, hvor du kan købe billetter. Tidspunktet modtager du via e-mail. Du skal med andre ord have en gyldig e-mail-adresse for at kunne skrive dig op. Der vil ikke blive uddelt tidspunkter meget tidligt eller meget sent på dagen – du skal jo også have lov at sove :)

Du kan købe alle de billetter, du vil, og der er ingen begrænsning på den tid, du kan bruge, når dit booking-tidspunkt først er kommet. Bare husk at købte billetter ikke kan ændres eller refunderes.

Hvornår er det så min tur?
Vi sender dig en e-mail med dit unikke købslink og tidspunktet, hvor dette link er aktivt til billetkøb. Vær opmærksom på, at tidspunktet er vejledende, og at vi forbeholder os retten til at udskyde dit tidspunkt i tilfælde af tekniske problemer. Dette får du besked om, når du klikker på linket.
Dit tidspunkt er et fra-tidspunkt. Har du ikke mulighed for at købe billet på lige præcist det tidspunkt, kan du bare gøre det senere, når det passer dig.

Hvad hvis jeg ikke modtager en e-mail?
Får du af tekniske årsager ikke en e-mail tilsendt, kan du indtaste din e-mail igen og få tilsendt det samme link. Husk at tjekke din spam/junk-folder, hvis du ikke har modtaget en mail i din indbakke inden for 1 time.

Hvad nu hvis jeg har smidt min e-mail væk?
Hvis din e-mail med købslinket er forsvundet, så skal du blot indtaste din e-mail igen, så gensender vi e-mailen til dig. Du mister ikke dit nummer i køen. Alt dette er forudsat, at du har tastet din e-mail-adresse korrekt i første omgang. Ellers kan vi ikke hjælpe dig.

Hvad kan jeg købe billetter til?
Du kan købe billetter til Dining Week, Cocktail Week og Tivoli Dining Week. Vi kan desværre ikke garantere, at alle restauranter er klar til at sætte billetter til salg fra start januar, eller at din favoritrestaurant ikke er udsolgt. Der kan løbende blive frigivet flere billetter - sker det vil vi offentliggøres det på vores Facebook side.

Hvor mange billetter må jeg købe?
Du skal kun skrive dig op i køen én gang, og så har du adgang til alle de billetter, du skal bruge - og på flere forskellige dage, hvis du har lyst til det. Du kan købe alle de billetter, du ønsker, så længe det er fra samme pc/smartphone/tablet. Men husk kun at købe det, du har brug for, for billetter refunderes ikke og kan ikke ændres.

Er der billetter nok til alle i køen?
Der er rigtig mange billetter til salg, det er dog ikke en garanti for, at der er billetter til alle i køen. Så dit kønummer er vejledende, og vi tager forbehold for udsolgt, inden køen er afviklet.
Vi kan desværre ikke garantere, at alle restauranter er klar til at gå i salg fra start januar, eller at din favoritrestaurant ikke er udsolgt.

Hvornår ender køen?
Dem, der er skrevet op i køen, vil få mulighed for at købe billetter før vi åbner op for det officielle salg. Når køen er afviklet, vil salget blive frigivet for almindeligt salg via Dining Weeks hjemmeside. Mens køen til billetsalget er i gang, kan man stadig sikre sig en plads i køen, inden salget frigives til alle.

Hvad skal jeg være ekstra opmærksom på?
Når du først har fået linket og dit tidspunkt tilsendt, så husk at linket kun kan bruges fra én computer og ikke fra flere enheder (iPads, iPhones etc.)

Hvad hvis jeg ikke ønsker at købe billetter alligevel?
Hvis du alligevel ikke ønsker at købe en billet til Tivoli Dining Week, Dining Week eller Cocktail Week men har fået tilsendt en e-mail, lader du bare være med at bruge dit tildelte link.

Hvorfor er mit kønummer så højt?
Sidder du med en fornemmelse af, at du var tidligt på den, men alligevel har fået et højt kønummer? Du tænker, at der må være fusk eller hemmelige aftaler med i spillet? Vi forsikrer dig om, at det eneste der sker er, at interessen for billetter er umådelig høj. Vi har langt over 1.000, der skriver sig op til køen i minuttet.

Generel hjælp

Nedenfor kan du få svar på stort set alle spørgsmål om Dining Week

Kan jeg refundere, bytte eller ændre mine købte billetter?
Nej, i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan altså ikke få pengene retur eller ændre dine billetter. Ved ændringer forstås f.eks. ændring af dag eller tidspunkt.

Der kan ikke tilføjes en eller flere ekstra biletter til en eksisterende ordre.

Billetterne kan sagtens overleveres til andre.

Jeg har ikke modtaget mine købte billetter på email
Tjek dit spamfilter eller få dine billetter gensendt her: madbillet.dk/show/gensend

Er der gebyrer ved køb af billetter?
Ja, der tages 25 kr. i gebyr pr. billet. Derudover er der et administrationsgebyr. Du kan se de gældende gebyrer på madbillets hjemmeside her: madbillet.dk/show/betingelser

Kan I udskrive eller fremsende billetterne for mig?
Nej, det kan vi desværre ikke.

Kan man nøjes med at fremvise billetter på sin telefon/iPad?
Ja, under Dining Week 2018 kan billetter fremvises på telefon, iPad osv. og skal ikke nødvendigvis medbringes i print.

Jeg har allerede billetter og vil gerne have en eller flere ekstra gæster med?
Det kan desværre ikke lade sig gøre at tilføje flere gæster til din bestilling. Ønsker du for eksempel at sidde sammen med venner eller familie SKAL billetterne bestilles samlet i en ordre. Billetterne kan ikke ændres efter køb, og vi kan ikke tilføje ekstra billetter til en eksisterende ordre.

Kan restauranternes menuer ændres?
Menuen er fastlagt, og der kan ikke foretages ændringer. Vi kan desværre ikke lave specielle menuer til allergikere eller kræsne munde. Vi håber på, at vi med et bredt udbud af restauranter kan tilbyde en lækker menu, der passer netop dine smagsløg. Restauranterne kan ved leverandørsvigt og lignende være nødt til at skifte enkelte råvarer ud i menuen. Bemærk at enkelte restauranter udbyder vegetarmenuer. Dette skal bestilles, når du køber billetterne.

Vinmenu & velkomstcocktail Nogle restauranter udbyder også vinmenuer og velkomstcocktail når du køber din Dining Week billet. Du kan også købe vinmenuen på restauranten.

Hvilke tidspunkter kan man spise på?
Restauranterne bestemmer hvilke tidspunkter du kan ankomme. Du kan se tidspunkterne ved at søge under den restaurant, du gerne vil besøge. BEMÆRK at du har bordet i et begrænset tidsrum. Det kan variere fra restaurant til restaurant, men alle kører typisk med flere "seats" på en aften, så der kan komme flere gæster og få en Dining Week-oplevelse.

Skal børn købe billet?
Ja, alle der skal spise med og bruge en stol i restauranterne - voksen som barn - skal købe billet.