Kontakt

Mail
Spørgsmål, der ikke kan besvares i vores Hjælp-sektion, kan sendes til: info@diningweek.dk

Du kan ikke få pengene retur - hvis du bliver syg af Corona eller skal gå i isolation. Du er velkommen til at give dine billetter videre til andre.
Dette i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" hvor køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

I tilfælde af, at regeringen indfører skærpede restriktioner, som forhindrer afholdelsen af Dining Week, vil du få mulighed for at udsætte dit restaurantbesøg til Dining Week senere på året eller få det fulde beløb refunderet til din konto.

Mails bestræbes at blive besvaret inden for 24 timer på hverdage.

Vil du gerne deltage næste gang med din restaurant til Dining Week?
Ansøg om deltagelse her

Contact

E-mail
Questions that cannot be answered by our help section can be sent to: info@diningweek.dk

The purchase of tickets to Dining Week is not covered by the right of withdrawal. So you cannot get your money back - not even if you get sick from Corona or have to go into isolation. But remember that you can always pass on your tickets to others.

This is accordance to Danish law: "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" hvor køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

In the event that the government imposes stricter restrictions that prevent Dining Week, you will have the option of postponing your restaurant visit to Dining Week later in the year or having the full amount refunded to your account.

We are striving to answer all e-mails within 24 hours.

Do you want to participate next time in Dining Week?
Apply for participation here