Kontakt

Kontakt os på mail

Spørgsmål, der ikke er besvaret i vores Hjælp-sektion, kan sendes til: info@diningweek.dk. Mails bestræbes at blive besvaret inden for 24 timer på hverdage.
 
OBS. Du kan ikke få pengene retur.
I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få pengene retur. men er velkommen til at give dine billetter videre til andre.

Billetter kan ikke refunderes med mindre arrangementet ikke gennemføres.

Op til Dining Week vil vi dog gerne være behjælpelige med at flytte dine billetter til et andet tidspunkt eller en anden dag på samme restaurant, såfremt der er plads på restauranten. Send os en mail på info@diningweek.dk.  


Har du en restaurant og ønsker du at deltage  til Dining Week næste gang?

Send os din ansøgning her

Contact

E-mail

Questions that cannot be answered by our help section can be sent to: info@diningweek.dk. We are striving to answer all e-mails within 24 hours.

The purchase of tickets to Dining Week is not covered by the right of withdrawal. So you cannot get your money back - not even if you get sick from Corona or have to go into isolation. But remember that you can always pass on your tickets to others.

This is accordance to Danish law: "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" hvor køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.
 


Do you want to participate next time in Dining Week?

Apply for participation here