Spørgsmål og svar

Her kan du blive klogere på Dining Week og finde svar på nogle af de mest stillede spørgsmål. Har du alligevel et spørgsmål, der ikke er besvaret nedenfor, kan du altid kontakte os på info@diningweek.dk. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 24 timer på hverdage.

Generelle spørgsmål

Vi afholder Dining Week næste gang fra fredag 7. til og med søndag 16. februar 2025.

Det officielle billetsalg til Dining Week er åben!

 

Dining Week er for hele landet. I uge  7 deltager mere end 260 restauranter fordelt på 70 byer i hele Danmark. Vi er altid åbne for at få flere deltagende restauranter med fra hele landet, men i sidste ende er det op til restauranterne selv, hvilke af vores festivaler de ønsker at deltage i, og om det passer ind i deres hverdag.

Synes du, at der mangler restauranter i dit område? Du er meget velkommen til at sende os en mail på info@diningweek.dk med input til hvilke restauranter der kunne være interessante. Så tager vi kontakt til dem og inviterer dem til at deltage næste gang.

Restauranterne kan tilbyde enten 3 retter, 5 serveringer eller en Tasting menu.

Til Dining Week uge 7, 2025 er prisen:

  • 3 retters: 250 kr. + 26 kr. i billetgebyr pr. person
  • 5 serveringer: 350 kr. + 26 kr. i gebyr pr. person 
  • Tasting menu: 525 kr. + 26 kr. i gebyr pr. person

Dining Week anvender gebyret til markedsføring, administration, kundesupport og teknisk håndtering af billetsalget.

I 2021 trådte der et nyt EU-krav for onlinehandel i kraft. Det betyder, at man skal godkende betalinger på nettet med enten MitID eller en sms-kode også kaldet to-faktor-godkendelse. Dette for at give dig en større sikkerhed og identifikation ved online betalinger. Hvis du har problemer med at få tilsendt koder eller godkende med dit MitID, skal du kontakte NETS eller din bank.

Dining Week anvender gebyret til markedsføring, administration, kundesupport og teknisk håndtering af billetsalget. Gebyret gør, at vi kan yde support til de deltagende restauranter og over 110.000 spisende gæster, som har brug for hjælp før og under festivalerne. Derudover arbejder vi hele tiden på at fornye og forbedre websitet og systemerne, så oplevelsen fortsat er i top for både restauranter og gæster.

Vi forstår godt at det ikke altid går efter planen når der skal bookes Dining Week billetter, så som en særlig service tilbyder vi ekstraordinært, at du til og med den 26. januar, 2025 har mulighed for refundere dine Dining Week billetter fraregnet billetgebyr. 

Efter 26. jan. 2025 kan ordren ikke længere refunderes og følgende er derfor gældende:

I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få pengene retur eller ændre i dine købte billetter. Billetter kan ikke refunderes med mindre arrangementet ikke gennemføres.

Hvis du ikke selv kan benytte dine billetter til Dining Week, kan billetterne godt overleveres til en anden. 

I tilfælde af force majeure – hvor der sker lovmæssige ændringer (pandemi, vejrudfordringer, en restaurant må lukke ned og lignende), som gør, at arrangementet ikke kan afholdes, refunderes dine billetter og det fulde beløb. Du vil modtage en mail med information herom. 

Dining Week oplevelsen leveres af restauranten, og hverken Dining Week eller Madbillet er ansvarlig for levering af tjenesteydelsen. Ved køb af Dining Week billetter accepterer du Madbillets betingelser. Alle henvendelser vedrørende kompensation for manglende kvalitet, skal ske direkte til restauranten. 

Vi anbefaler altid at du tager fat i restauranten på selve aftenen hvis du har nogle forespørgsler. Husk altid den gode tone når du henvender dig :-)

I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få pengene retur hvis du bliver syg. 

Hvis du ikke selv kan benytte dine billetter til Dining Week, kan billetterne godt overleveres til en anden. 

Restauranterne kan desværre ikke lave specielle menuer til allergikere eller kræsne munde. Vi håber på, at vi med et bredt udbud af restauranter kan tilbyde en lækker menu, der passer netop dine smagsløg. Så som udgangspunkt kan restauranten ikke ændre i menuen - og det er ikke noget du som gæst kan kræve.

Nogle  restauranter har i enkelte tilfælde mulighed for at tage hensyn til visse allergier, såsom gluten- og nøddeallergi. Kontakt os på info@diningweek.dk med oplysninger om den restaurant, du overvejer, så vil vi undersøge, om vi kan finde en passende løsning.

Ja! Vil du være blandt de første til at høre om nye restauranter til Dining Week eller have adgang før alle andre via vores billetkø? Så skriv dig op til vores nyhedsbrev.

Dining Week er en del af Event Tickets ApS. Vi sender nyhedsbreve op til og under Dining Weeks. I perioden mellem Dining Weeks sørger vi for at begrænse antallet af nyhedsbreve, men tillader os periodisk at sende nyhedsbreve om relevante arrangementer, der er organiseret af Event Tickets ApS.

Du kan altid framelde dig med et enkelt klik på linket nederst i vores nyhedsbreve.

Tilmeld dig via linket her.

Efter 15 fantastiske år som hovedsponsor afslutter San Pellegrino deres samarbejde med Dining Week i det nuværende format. 

Selvom den ikoniske grønne flaske ikke længere vil være en fast del af borddækningen under Dining Week i uge 7, kan gæsterne stadig nyde San Pellegrinos tonic som en del af pre-drinks-menuen. Dermed forbliver San Pellegrinos kvalitetsprodukter en del af oplevelsen. 

Dining Week vil gerne sende en stor tak til San Pellegrino for det fantastiske samarbejde, vi har haft indtil nu - og glæder os til fortsættelsen!

Vi ser frem til endnu en uforglemmelig Dining Week i uge 7.

Billetter

Tjek dit spamfilter eller få dine billetter gensendt HER. Hvis du stadig ikke har modtaget dine billetter kan du skrive til os op info@diningweek.dk.

Er du kommet til at vælge forkert dato eller tidspunkt, så vil vi altid gerne gøre et forsøg på at flytte dine billetter til et andet tidspunkt eller en anden dag på samme restaurant, såfremt der er plads på restauranten. Kontakt os på på info@diningweek.dk.  Efter den 2. februar, 2025 er det ikke længere muligt at ændre i bookingerne. 

Du kan ikke få pengene retur for din booking, hvis ikke billetterne kan flyttes til en ny dato eller tidspunkt. I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Billetter må gerne gives videre til andre.

Vi forstår godt at det ikke altid går efter planen når der skal bookes Dining Week billetter, så som en særlig service tilbyder vi ekstraordinært, at du til og med den 26. januar, 2025 har mulighed for refundere dine Dining Week billetter fraregnet billetgebyr. Efter 26. jan. 2025 kan ordren ikke længere refunderes. 

Vi kan desværre ikke redigere i en ordre, når den er betalt og afsluttet. Så hvis du ønsker at tilføje en ekstra person til din ordre skal billetterne bestilles samlet i én ordre. Laver du flere ordrer, kan vi IKKE garantere, at I kommer til at sidde sammen. 

Hvis du ønsker at redigere i din ordre - så send os en mail på info@diningweek.dk, så hjælper vi dig med at lave en samlet ordre såfremt, der er plads på restauranten på det angivne tidspunkt. 

Derved sikrer du dig, at I kommer til at sidde samlet, da restauranten kan se i systemet, at I skal sidde ved samme bord. 

Vi kan desværre ikke redigere i en ordre, når den er betalt og afsluttet. Så hvis du ønsker at sidde sammen med venner eller familie, skal billetterne bestilles samlet i én ordre. Laver du flere ordrer, kan vi ikke garantere, at I kommer til at sidde sammen. 

Hvis du ønsker at redigere i din ordre - så send os en mail på info@diningweek.dk, så hjælper vi dig med at lave en samlet ordre, såfremt der er plads på restauranten på det angivne tidspunkt. 

Derved sikrer du dig, at I kommer til at sidde samlet, da restauranten kan se i systemet, at I skal sidde ved samme bord. 

Ja, alle der skal sidde med ved bordet og  spise med i restauranterne - voksne såvel som børn - skal købe billet.

Nogle restauranter udbyder også vinmenuer, som du kan tilvælge, når du køber billetter til Dining Week. Antallet af vinmenuer kan desværre ikke ændres efter gennemført køb, men du kan med stor sandsynlighed tilkøbe vinmenuen på restauranten, når du ankommer.

Frem til 2. februar, 2025 kan du kontakte os på på info@diningweek.dk - så vil vi altid gerne gøre et forsøg på at flytte dine billetter til et andet tidspunkt eller en anden dag på samme restaurant, såfremt der er plads på restauranten. 

Efter den 2. februar, 2025 er det ikke længere muligt at ændre i bookingerne og det er ikke muligt at få pengene retur for din booking, hvis ikke billetterne kan flyttes til en ny dato eller tidspunkt. I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. 

Billetter må gerne gives videre til andre.

Ja, skal du ikke selv benytte dine billetter til Dining Week, kan du sagtens overlevere dine købte billetter til en anden. Skriv evt. en mail til info@diningweek.dk, så vi kan ændre navnet i bookingsystemet.

Ja, du kan godt fremvise dine billetter på telefon eller iPad, og billetterne skal ikke nødvendigvis medbringes i print.

Nej, det kan vi desværre ikke. Du kan heller ikke hente billetter fysisk hos os.

Gavekort

Ja, vi har gjort det nemt for dig. Du bestiller det online på vores hjemmeside og bestemmer du selv, hvilket beløb gavekort skal lyde på. Derefter modtager du gavekortet i din indbakke og kan printe den ud og forære til en heldig modtager. Gavekortet er gyldigt til Dining Week to år frem fra købsdatoen.

Husk at skrive dig op i billetkøen,  da du ikke automatisk bliver tilmeldt køen ved køb af gavekort.

Køb dit Dining Week gavekort her

Er du den heldige modtager af et gavekort til Dining Week? Vi har lavet en guide til indløsning, som du kan benytte.

Er du giveren af et gavekort kan du downloade guiden, printe den ud og vedlægge sammen med gavekortet for at gøre det nemt for modtageren.

Download guiden ved at klikke her. 

Køen og billetsalg

Når du skriver dig op i billetkøen, modtager du en mail med et specifikt tidspunkt og et link, som giver dig adgang til at købe billetter, før vi åbner op for det officielle billetsalg.

Du skal have en gyldig e-mailadresse for at kunne skrive dig op. Der vil ikke blive uddelt tidspunkter meget tidligt eller meget sent på dagen – du skal jo også have lov at sove :-)


Når du tilmelder dig Dining Weeks nyhedsbrev, får du op til Dining Week informationer om, hvordan og hvornår billetkøen åbner.

Tilmeld dig Dining Weeks nyhedsbrev her.

Når du skriver dig op i køen, sender vi dig en e-mail med dit unikke købslink og adgangstidspunkt, hvor dette link bliver aktivt til billetkøb.

Vær opmærksom på, at tidspunktet er vejledende, og at vi forbeholder os retten til at udskyde dit tidspunkt i tilfælde af tekniske problemer. Dette får du besked om, når du klikker på linket.

Dit tidspunkt er et fra-tidspunkt, så har du ikke mulighed for at købe billet på lige præcist det tidspunkt, kan du bare gøre det senere, når det passer dig.

Når du først har adgang til billetsalget - enten via billetkøen, eller når salget er åbent for alle - må du købe alle de billetter, du ønsker. Du behøver kun at skrive dig op i billetkøen én gang, uanset hvor mange dage du ønsker at købe billetter til.

Som er særlig service tilbyder vi at Dining Week billetter kan refunderes frem til 26. januar, 2025 med undtagelse af gebyret. Efter denne dato kan billetterne ikke refunderes eller ændres efterfølgende. I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Hvis din mail med købslinket og adgangstidspunkt er forsvundet, skal du blot indtaste din emailadresse i køen igen, så gensender vi mailen til dig. Du mister ikke din plads i køen, men får gensendt dit oprindelige tidspunkt. Alt dette er forudsat, at du har tastet din e-mailadresse korrekt i første omgang. Ellers kan vi desværre ikke hjælpe dig. 

Modtager du af tekniske årsager ikke en e-mail, efter du har skrevet dig op i køen, kan du indtaste din e-mail i køen igen og få tilsendt det samme link.

Husk at tjekke dit spamfilter, hvis du ikke har modtaget en mail i din indbakke inden for 1 time. 

Der er rigtig mange billetter til salg, men der er ingen garanti for, at der er billetter til alle i køen. Derfor er dit adgangstidspunkt vejledende, og vi tager forbehold for udsolgte billetter, inden køen er afviklet.

Vi kan desværre ikke garantere, at alle restauranter er klar til at sætte billetter til salg, når billetsalget åbnes, eller at din favoritrestaurant ikke er udsolgt.

Der kan løbende blive frigivet flere billetter - sker det, vil vi offentliggøre det på vores Facebook- og Instagram-side.

Dem, der er skrevet op i køen, vil få mulighed for at købe billetter, før vi åbner op for det officielle billetsalg. Når billetkøen er afviklet, vil billetsalget blive frigivet til alle.

 

Hvis du alligevel ikke ønsker at købe billetter til Dining Week, men har fået tilsendt en e-mail med købslink og adgangstidspunkt, lader du bare være med at bruge dit tildelte link.

Nej, køb af gavekort giver ikke automatisk en plads i billetkøen. Husk derfor at skrive dig op i billetkøen eller tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvis du har et gavekort.

Tilmeld nyhedsbrev her 

Det er desværre ikke muligt at skrive sig op til udsolgte restauranter, men du kan holde øje med vores Facebook- og Instagram-side. Her offentliggør vi sædvanligvis, hvis der bliver sat flere billetter til salg hos udsolgte restauranter.

Questions and Answers

Here, you can learn more about Dining Week and find answers to some of the most frequently asked questions. If you still have a question that is not addressed below, you can always contact us at info@diningweek.dk. We strive to respond to your inquiry within 24 hours on weekdays.

General questions

Next Dining Week is from Friday 7 to Sunday 16 February 2025.

Official ticket sales for Dining Week is open!

 
 
 

Dining Week is held in the entire country. 260 restaurants across 70 cities in Denmark Are participating in week 7. We are always open to having more participating restaurants from all over the country, but ultimately, it's up to the restaurants themselves to decide which of our festivals they want to participate in and if it fits into their schedule.

Do you think there is a lack of restaurants in your area? You are very welcome to send us an email at info@diningweek.dk with input on which restaurants might be interesting. We will then contact them and invite them to participate next time.

Restaurants can offer either a 3-course menu, 5 servings, or a Tasting menu.

For Dining Week week 7, 2025, the prices are:

  • 3 courses: 250 DKK + 26 DKK in ticket fees per person
  • 5 servings: 350 DKK + 26 DKK in fees per person
  • Tasting menu: 525 DKK + 26 DKK in fees per person

Dining Week uses the fee for marketing, administration, customer support, and technical handling of ticket sales.

In 2021, a new EU requirement for online shopping came into effect. This means that online payments must be approved with either MitID or an SMS code, also known as two-factor authentication. This is to provide you with greater security and identification for online payments. If you encounter issues receiving codes or approving with your MitID, please contact NETS or your bank.

Dining Week uses the fee for marketing, administration, customer support, and technical handling of ticket sales. The fee enables us to provide support to the participating restaurants and over 110,000 dining guests who may need assistance before and during the festivals. Additionally, we continuously work on renewing and improving the website and systems to ensure that the experience remains excellent for both restaurants and guests.

We understand that things don't always go according to plan when booking Dining Week tickets, so as a special service we are offering you the extraordinary opportunity to refund your Dining Week tickets minus the ticket fee until January 26, 2025.

After January 26, 2025, the order can no longer be refunded and the following therefore applies:

In accordance with the "Consumer Agreements Act § 17, paragraph 2, cf. § 9, paragraph 2, no. 2a," the purchase of tickets is not covered by the right of withdrawal. Therefore, you cannot receive a refund or make changes to your purchased tickets. Tickets cannot be refunded unless the event is not held.

If you are unable to use your tickets for Dining Week yourself, you can hand them over to someone else.

In the case of force majeure – where legal changes occur (such as weather challenges, pandemic and similar) preventing the event from taking place, your tickets will be refunded. You will receive an email with information about this.

The Dining Week experience is provided by the restaurant, and neither Dining Week nor Madbillet is responsible for the delivery of the service. By purchasing Dining Week tickets, you accept Madbillet's terms and conditions. All inquiries regarding compensation for any lack of quality should be directed to the restaurant.

I henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a" er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten. Du kan derfor ikke få pengene retur hvis du bliver syg. 

Hvis du ikke selv kan benytte dine billetter til Dining Week, kan billetterne godt overleveres til en anden. 

Unfortunately, the retaurants cannot create special menus for allergies or picky eaters. We hope that with a diverse selection of restaurants, we can offer a delicious menu that suits your taste buds.

However, please note that some restaurants may be able to accommodate certain types of allergies, such as gluten or nut allergies. Contact us at info@diningweek.dk for more information.

Yes! Do you want to be among the first to hear about new restaurants for Dining Week or gain access before everyone else through our ticket sale? Then sign up for our newsletter.

Dining Week is part of Event Tickets ApS. We send newsletters leading up to and during Dining Weeks. During the period between Dining Weeks, we ensure to limit the number of newsletters but reserve the right to occasionally send newsletters about relevant events organized by Event Tickets ApS. You can always unsubscribe with a single click on the link at the bottom of our newsletters.

Sign up here.

Efter 15 fantastiske år som hovedsponsor afslutter San Pellegrino deres samarbejde med Dining Week i det nuværende format. 

Selvom den ikoniske grønne flaske ikke længere vil være en fast del af borddækningen under Dining Week i uge 7, kan gæsterne stadig nyde San Pellegrinos tonic som en del af pre-drinks-menuen. Dermed forbliver San Pellegrinos kvalitetsprodukter en del af oplevelsen. 

Dining Week vil gerne sende en stor tak til San Pellegrino for det fantastiske samarbejde, vi har haft indtil nu - og glæder os til fortsættelsen!

Vi ser frem til endnu en uforglemmelig Dining Week i uge 7.

Tickets

Check your spam filter or have your tickets resent HERE.
 
 
 

If you've accidentally selected the wrong date or time, we will gladly make an attempt to move your tickets to another time or day at the same restaurant, provided there is availability. Please contact us at info@diningweek.dk.

Please note that we are unable to make changes to bookings after February 2nd, 2025.

You cannot receive a refund for your booking if the tickets cannot be moved to a new date or time. According to the "Danish Consumer Contracts Act § 17(2) cf. § 9(2) no. 2a," ticket purchases are not subject to the right of withdrawal. However, tickets may be transferred to others.

We understand that things don't always go according to plan when booking Dining Week tickets, so as a special service we are offering you the extraordinary opportunity to refund your Dining Week tickets minus the ticket fee until January 26, 2025. After January 26, 2025, the order can no longer be refunded.

Unfortunately, we are unable to edit an order once it has been paid and completed. If you wish to add an extra person to your order, tickets must be purchased together in one single order. If you place multiple orders, we CANNOT guarantee that you will be seated together. 

If you would like to make changes to your order, please send us an email at info@diningweek.dk, and we will assist you in creating a combined order, provided there is availability at the restaurant at the specified time.

This ensures that you will be seated together, as the restaurant will be able to see in the system that you should be seated at the same table.

Unfortunately, we are unable to edit an order once it has been paid and completed. If you wish to add an extra person to your order, tickets must be purchased together in one single order. If you place multiple orders, we CANNOT guarantee that you will be seated together.

If you would like to make changes to your order, please send us an email at info@diningweek.dk, and we will assist you in creating a combined order, provided there is availability at the restaurant at the specified time.

This ensures that you will be seated together, as the restaurant will be able to see in the system that you should be seated at the same table.

Yes, everyone dining in the restaurants, both adults and children, needs to purchase a ticket.

Some restaurants also offer wine menus that you can choose to add when purchasing tickets for Dining Week. The number of wine menus cannot be changed after the purchase is completed, but you can likely add the wine menu at the restaurant when you arrive.

Until February 2, 2025, you can contact us at info@diningweek.dk - we will always try to move your tickets to another time or day at the same restaurant, if there is space at the restaurant.

After February 2, 2025, it is no longer possible to change bookings and it is not possible to get a refund for your booking if the tickets cannot be moved to a new date or time. According to the "Act on Certain Consumer Agreements Section 17, subsection 2, cf. Section 9, subsection 2, no. 2a", the purchase of tickets is not covered by the right of withdrawal.

Tickets may be passed on to others.

Yes, if you're not using your Dining Week tickets yourself, you can certainly pass on your purchased tickets to someone else. Feel free to send an email to info@diningweek.dk, so we can update the name in the booking system.

Yes, you can indeed present your tickets on your phone or iPad, and it's not necessary to bring printed tickets.

No, unfortunately, we cannot. You also cannot physically collect tickets from us.

Giftcard

Yes, we have made it easy for you. You can order it online on our website and choose the amount for the gift card. After that, you will receive the gift card in your inbox and can print it out to give to a fortunate recipient. The gift card is valid for Dining Week for two years from the purchase date.

Remember to sign up for the ticket queue, as you are not automatically enrolled in the queue when purchasing a gift card.

Purchase your Dining Week gift card here.

Are you the fortunate recipient of a Dining Week gift card? We have created a redemption guide that you can use.

If you are the giver of a gift card, you can download the guide, print it out, and include it with the gift card to make it easy for the recipient.

Download the danish guide by clicking here.

If you need the guide in english please contact us at info@diningweek.dk.

The queue and ticket sales

When you sign up for the ticket queue, you will receive an email with a specific time and a link that grants you access to purchase tickets before we open the official ticket sales.

You need a valid email address to sign up. Time slots will not be distributed very early or very late in the day – after all, you deserve your rest :-)


When you subscribe to Dining Week's newsletter, you will receive information about how and when the ticket queue opens.

Sign up here for Dining Week newsletter.

When you sign up for the queue, we will send you an email with your unique purchase link and access time when this link becomes active for ticket purchase.

Please note that the timing is indicative, and we reserve the right to postpone your time in case of technical issues. You will be notified about this when you click the link.

Your time is a starting point, so if you are unable to purchase a ticket precisely at that time, you can do so later when it suits you.

Once you have access to ticket sales, either through the ticket queue or when sales are open to everyone, you may purchase as many tickets as you desire. You only need to sign up for the ticket queue once, regardless of how many days you want to buy tickets for.

Just remember that tickets cannot be refunded or changed afterward.

If your email with the purchase link and access time has disappeared, simply enter your email address in the queue again, and we will resend the email to you. You do not lose your place in the queue, but you will receive a resend of your original time. All of this assumes that you entered your email address correctly initially. Otherwise, unfortunately, we cannot assist you.

If, for technical reasons, you do not receive an email after signing up for the queue, you can enter your email in the queue again to receive the same link.

Remember to check your spam filter if you haven't received an email in your inbox within 1 hour.

There are a lot of tickets available, but there is no guarantee that there are tickets for everyone in the queue. Therefore, your access time is indicative, and we reserve the right for tickets to be sold out before the queue is processed.

Unfortunately, we cannot guarantee that all restaurants are ready to sell tickets when ticket sales open or that your favorite restaurant is not sold out.

Additional tickets may be released periodically - if this happens, we will announce it on our Facebook and Instagram pages.
 
 
 

Those who are signed up in the queue will have the opportunity to purchase tickets before we open the official ticket sales. Once the ticket queue is processed, ticket sales will be released to everyone.

If you decide not to purchase tickets for Dining Week after receiving an email with the purchase link and access time, you simply refrain from using your assigned link.

No, purchasing a gift card does not automatically secure a spot in the ticket queue. Therefore, remember to sign up for the ticket queue or subscribe to our newsletter if you have a gift card.

Sign up for the newsletter here.

Unfortunately, it is not possible to sign up for sold-out restaurants, but you can keep an eye on our Facebook and Instagram pages. We typically announce if additional tickets are released for sold-out restaurants there.